خدمات چاپ در میدان ونک,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

خدمات چاپ در میدان ونک,کارت ویزیت,تراکت,سربرگReviewed by خدمات چاپ on Mar 7Rating: 5.0خدمات چاپ در میدان ونک و اطراف آن که برخی از مناطق تحت پوشش در محدوده به شرح ذیل می باشد:خدمات چاپ در میدان ونک و اطراف آن که برخی از مناطق تحت پوشش در محدوده به شرح ذیل می باشد:

خدمات چاپ در میدان ونک ,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

خدمات چاپ در میدان ونک و اطراف آن که برخی از مناطق تحت پوشش در محدوده به شرح ذیل می باشد:

شیخ بهایی ، سئول ، چهارراه آفریقا ( جهان کودک) ، حقانی ، ولیعصر ، برزیل ، ونک ، نلسون ماندلا (جردن) ، ملاصدرا و …

برای ارائه خدمات چاپ کافیست از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

با هزینه بسیار مناسب و سرعت در انجام خدمات برای مشتریان

سرعت، دقت و کیفیت

خدمات چاپ در میدان ونک

خدمات چاپ در میدان ونک

خدمات چاپ در ونک

چاپ سعادت ارائه خدمات چاپ و طراحی به صورت فوری – با ارائه خدمات ارسال رایگان و دریافت کار از طریق تلگرام

خدمات چاپ ولنجک,کارت ویزیت ولنجک,

کارت ویزیت در ونک

چاپ انواع کارت ویزیت سلفون مات و براق – لمینت مات و براق – کتان و PVC با ارائه خدمات ارسال رایگان چه به صورت حضوری و یا از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد

چاپ سربرگ در ونک

چاپ انواع سربرگ A4 , A5 معمولی و کتان به صورت 80 گرم و 100 گرم با ارائه خدمات ارسال رایگان چه به صورت حضوری و یا از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد.

خدمات چاپ ولنجک,سربرگ ولنجک

چاپ تراکت در ونک

چاپ تراکت در میدان ونک در انواع گلاسه و معمولی با سایزهای A4 , A5  و … به صورت ثبت سفارش حضوری و یا از طریق شماره تلگرام 09903507030 امکان پذیر می باشد.

کاتالوگ در میدان ونک

ارائه خدمات طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ در تیراژ های مختلف امکان پذیر می باشد.

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور را برای شما ارائه کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ کارت ویزیت در ونک:

چاپ کارت ویزیت میدان ونک – چاپ تراکت میدان ونک – چاپ سربرگ میدان ونک – چاپ فاکتور میدان ونک : تهیه و چاپ کارت ویزیت خواهـد توانست برای کسب کار شما خیلی اثر گذار باشد،شما خواهید توانست برای چاپ کارت ویزیت از طرح های خودتان و یا از متخصین چاپ بهره گیری نمایید شما ضمناً خواهید توانست از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از کمپانـی شما را نشان خواهـد داد بهره گیری و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین دستگاه ها در سریعترین وقـت ممکن و زیـرترین هزینه کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ کنید. با گزینش یک کارت ویزیت مناسب و با یک چاپ خیلی عالی می توانید یک کسب کار زیبا را  برای خود به ارمغان بیاورید.

چاپ تراکت در ونک:

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به گونه ای که بتوانید با قیمت حداقلی حداکثر بهره گیری را از تبلیغات داشته باشید ؟؟؟ یک راه خیلی آسان و راحت وجود دارد و آن اینکه شما خواهید توانست با بهره گیری از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم گسترده ی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی کنید. ما در چاپ می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در اندازه های گوناگـون و با بیشترین کیفیت و سازگار با مکان زیست چاپ و در کمترین وقـت ممکن به چاپ تراکت شما بپردازیم.

چاپ سربرگ در ونک:

اگر شما به دنبال یک کسب کار خیلی عظیم، ارزشمندی و پایداری هستید در ابتدا نیازمند به چاپ سربرگ و ست اداری و مدیریتی که موجب اثرگذاری بزرگ و پایدار بر روی مشتریانتان شوند را دارید. در واقع همه مکاتبات اداریتان نامه ها قرارداد ها و خیلی دیگر از نوشته هایتان نیازمند یک کاغذی که عکسی از آرم و مشخصات کمپانـی شما را در آن چاپ شده است می باشد. و ضمناً این نکته خیلی ارزشمند می باشد که جنس و نوع کاغذی که از آن برای چاپ سربرگ خود بهره گیری می نمایید از چه کیفیتی برخوردار می باشد و کیفیت چاپ آن در چه سطحی می باشد چون بالا بودن کیفیت چاپ سربرگ و جنس کاغذ آن باعث می گـردد که به کسب و کار شما اعتماد زیادتری شود.

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور در شهرک غرب

فاکتور فروش در ونک:

مشخصات فاکتورهای فروش مورد تائید اداره دارایی

چاپ کارت ویزیت میدان ونک – چاپ تراکت میدان ونک – چاپ سربرگ میدان ونک – چاپ فاکتور میدان ونک : در هر کسب و کاری وجود فاکتور تبادل کالا یک ضرورت غیر قابل انکار می باشد فرقی نمی کند که معاملات جزئی یا کامل باشند در هر صورت می بایست فاکتورهای خرید فروش در بازار حسب استاندارد قوانین وزارت کارها اقتصاد و دارایی تنظیم شده باشد. هر فروشنده‌ای که از عرضه فاکتور رسمی اجتناب نماید ، مشمول جریمه می شود . ضـروری به ذکر می باشد این فاکتورها که از آن به عنوان فاکتور رسمی یاد می‌شود حاوی فاکتورهای مالیاتی، دارایی، صورتحساب فروش کالا و خدمات می باشند . ماده ۱۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده در این باره توضیحات پایین را می‌دهد:
تمام اشخاصی که به ارائـه کالا و خدمات سرگرم هستند (واحدهای تجاری مشمول نظام مالیات) می بایست صورت حسابی را حسب قانون نظام صنفی خود و حاوی مشخصات دو طرف معامله و کالا و خدمات مورد معامله عرضه دهند.

مشخصات فیزیکـی فاکتور:

در هر صورت فاکتورهایی که به خریـدار عرضه می‌نمایید می بایست دارای خصوصیات پایین باشد:

۱٫نوع کاغذ می‌تواند کاغذ تحریر ۶۰ گرمی باشد. این نوع کاغذ برای فاکتورهایی که با دست جزئیات کالا را می‌نویسید کاربرد دارد. در فاکتورهای دستی قطعا می بایست از کاربن بهره گیری نمایید اما بهره گیری از کاربن درحال حاضر دیگر کهنه شده است و فاکتورهای دستی از کاغذ کاربن لس ( خود رونوشـت ، کاربن دار ، بدون کاربن وNCR) ساخته می‌شوند.
۲٫ برای فاکتورهایی که از صندوق ها چاپ می گردند کاغذ تحریر ۸۰ گرمی اندونزی می بایست باشد.
۳٫ تعداد برگ‌ها از هر ورژن فاکتور ۲ یا ۳ برگ فاکتور چاپ گردد.
۴٫ حد فاکتورها اغلب در سایز A5 می باشند ودر مسائـل کم A4 چاپ می گردد که رسمی تر می باشد.

خدمات فوری چاپ با ارسال رایگان

ثبت سفارش حضوری و یا از طریق تلگرام

سفارش از طریق تلگرام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:   26763137 – 26763146

2019-01-28T13:21:16+03:30Categories: ونک|Tags: , , , , , , , , , , , |