خدمات چاپ ولنجک,چاپ کارت ویزیت ولنجک,سربرگ و تراکت

خدمات چاپ ولنجک,چاپ کارت ویزیت ولنجک,سربرگ و تراکتReviewed by خدمات چاپ ولنجک on Mar 5Rating: 5.0خدمات چاپ ولنجکخدمات چاپ ولنجک

خدمات چاپ ولنجک ,چاپ کارت ویزیت ولنجک,سربرگ و تراکت

خدمات چاپ ولنجک ارائه خدمات چاپ و طراحی به صورت فوری – با ارائه خدمات ارسال رایگان و دریافت کار از طریق تلگرام

خدمات چاپ ولنجک

خدمات چاپ ولنجک

کارت ویزیت ولنجک

چاپ انواع کارت ویزیت سلفون مات و براق – لمینت مات و براق – کتان و PVC با ارائه خدمات ارسال رایگان چه به صورت حضوری و یا از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد

سربرگ ولنجک

چاپ انواع سربرگ A4 , A5 معمولی و کتان به صورت 80 گرم و 100 گرم با ارائه خدمات ارسال رایگان چه به صورت حضوری و یا از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد.

خدمات چاپ ولنجک,سربرگ ولنجک

تراکت ولنجک

چاپ تراکت در پونک در انواع گلاسه و معمولی با سایزهای A4 , A5  و … به صورت ثبت سفارش حضوری و یا از طریق شماره تلگرام 09903507030 امکان پذیر می باشد.

کاتالوگ در ولنجک

ارائه خدمات طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ در تیراژ های مختلف امکان پذیر می باشد.

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور را برای شما ارائه کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ کارت ویزیت در ولنجک:

چاپ کارت ویزیت ولنجک – چاپ تراکت ولنجک – چاپ سربرگ ولنجک – چاپ فاکتور ولنجک: کارت ویزیت نشانه ی گرایشات، سلیقه، نظـرات و نظرهای کاری یک فـرد یا سازمان می باشد. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای پایین 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت برترین گزینش می باشد. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت می گیرد که اول از فایل طراحی شده پرینت گرفته خواهد شد و بعد از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت بهره گیری خواهد شد.‏ ما خواهیم توانست با دارا بودن یک کارت ویزیت اطلاعات ارتباط خودمان را مثل شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت،آدرس شبکه های اجتماعی و غیره را به دیگران (مردم عادی و مشتریان ویـژه خودمان) عرضه کنیم. حتی در عصر دیجیتال هم کماکان کارت ویزیت رایـج و در کشورهایی مثل چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت نسبتا یک مراسم می باشد. کارت ویزیت اغلب حاوی اطلاعاتی از جمله اسم شخص، سمت، اس کمپانـی و اطلاعات تماس است.

چاپ کارت ویزیت معـمولا روی گلاسه،کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کتان آلمان، کاغذ صدفی، کاغذ کارتی انجـام می شـود.  در منزل طراحان سام طرح هایی از کارت ویزیت ویـژه به شیوه خلاقانه با بهره گیری از مواد گوناگون مثل پلاستیک، چوب،فلز و پارچه ایجاد می شود.
چاپ دیجیتال کارت ویزیت روی کتان، لمینت نمی گـردد چون کتان بافت دار می باشد و اصطلاحا لمینت روی آن نخواهد نشست و هوا می گیرد . حداکثر اندازه چاپ کارت ویزیت 5/9در 5/5 است و در ابعاد 5/4در 5/8 و 5در9 هم چاپ می شود.

چاپ تراکت در ولنجک:

تراکت‎ ‎برگه ای تبلیغاتی می باشد که بطور معمول در اندازهA5 ‎‎، برای‎ ‎معرفی ‏محصول، شرح کار ها وخدمات و اطلاع رسانی در مـورد رویدادی معین، چاپ می گردد.‎
چاپ دیجیتالِ‎ ‎تراکت،‏ ارزان ترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک می باشد و به علـت پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف گسترده ی از مخاطبان را پوشش خواهد داد.‏

چاپ سربرگ در ولنجک:

چاپ سربرگ و کارت ویزیت برای رابطـه با مشتریان ، معرفی کسب و کار روزانه در کمپانـی ها و سازمان ها مورد بهره گیری قرار می گیرد، طراحی و چاپ ماهر مجموعه ای می باشد سربرگ و کارت نقش بسزایی نمایش خدمات و هویت کمپانـی شما را دارد. اوراق اداری حاوی : سربرگ و کارت ویزیت (پاکت نامه و فاکتور ) یادداشت حاوی طرح همسان و به شیوه ست اداری عرضه می شود، در چاپ ست اداری شبکه چاپ از کاغذ با کیفیت ، رنگ های شفاف بهره گیری می شود و ضمناً برش دقیق ، تهیه ماهر ، بسته بندی و فرستادن سریع به مشتریان در الویت قرار می گیرد.

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ

فاکتور فروش در ولنجک:

چاپ کارت ویزیت ولنجک – چاپ تراکت ولنجک – چاپ سربرگ ولنجک – چاپ فاکتور ولنجک: چاپ فاکتور فروش مناسب با حرفه و شغل یکـی از برترین عوامل دیده شدن کمپانـی شما در مکاتبات و حسابداری میـان مشتریان خود می باشد. پس در طراحی و چاپ فاکتور فروش و ضمناً گزینش کاغذ مناسب برای بهره گیری از پرینتر می بایست دقت بیشتری نمود، فاکتور فروش دو نوع صحافی دارد صحافی به صورت سرچسب که این مورد برای بهره گیری از پرینتر و بایگانی مورد بهره گیری قرار می گیرد که همه نسخ می بایست بعد از نوشتن جدا شوند ، نوع دوم آن به صورت پرفراژ منگنه است، که نسخه های آن در فاکتور رسمی فروش موقعی نیاز باقی خواهد مانـد، دیگرنکته ها کلیدی حاوی : شماره زنی دقیق قرمز رنگ (فارسی و لاتین)، رو هم خوردن سه نسخه، صحافی سرچسب و پرفراژ ماهر می باشد. کاغذ فاکتور فروش مورد بهره گیری در این گروه الوان 80 گرم اندونزی برش لیزری است ، شبکه چاپ با سـال ها تجربه و تخصص در حوزه چاپ از جمله فاکتور کاربن لس آماده عرضه خدمات به مشتریان محترم است.

اقسام فاکتور : فاکتور فروش ، فاکتور حاوی ، فاکتور خدمات ، فاکتور رسمی و ارزش افزوده .

کاغذ مصرفی : الوان ، کابن لس NCR ، تحریر .

صحافی : سریال قرمز ، پرفراژ منگنه ، سرچسب

خدمات فوری چاپ با ارسال رایگان

ثبت سفارش حضوری و یا از طریق تلگرام

سفارش از طریق تلگرام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

26763137 – 26763146