چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور در زعفرانیه

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور در زعفرانیه

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور در زعفرانیه

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور را برای شما ارائه نماییم در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ کارت ویزیت در زعفرانیه:

چاپ کارت ویزیت زعفرانیه – چاپ تراکت زعفرانیه – چاپ سربرگ زعفرانیه – چاپ فاکتور زعفرانیه : طراحی یا ایجـاد یک کارت ویزیت زیبا و خاطره انگیـز که بتواند یادگاری از یک مـارک باشد , برای رسیدن به هدف گسترش و رشـد یکـی از کلیدی ترین راه ها برای تبلیغ در بازار کار می باشد. دارا بودن یک طرح  ماهر و زیبا و خلاصه یک اندیشه تکمیل در طراحی است.

اگر این نخستین کارت ویزیتی می باشد که شما برای کسب و کار خودتان آماده می نمایید احتمالا تمایل دارید  که این کارت حاوی جزئیات وابسته و مناسب مربوط به کارتان باشد و نشان دهد شما چه امکاناتی را برای خریـدار توصیه می نمایید .
کارت ویزیت  نباید اطلاعات غیر معقول و عجیب و غریب  برای  خواننده داشته باشد و یا اطلاعات غیر لازم و ضـروری روی کارت طراحی گـردد و تجارت شما را اغراق آمیز و زیـادتر از سطحی که می باشید نشان دهد.

چاپ تراکت در زعفرانیه:

نکته های دربـاره طراحی و چاپ تراکت های تبلیغاتی

نکته های دربـاره طراحی و چاپ تراکت های تبلیغاتی : تراکت (فرانسوی: Tract) یا فلایر (انگلیسی: Flyer) نوعی تبلیغات کاغذی می باشد که به‌ قصدِ توزیع گسترده چاپ و در فضاهای عمومی میان مردم پخش می گردد. تراکت‌ها برخـی وقتها روی در و دیوارها چسبانده خواهند شد و برخـی وقتها هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم پست می گردند. اینها توضیحاتی می باشند که در ویکـی پدیا برای تراکت تبلیغاتی ثبت شده است و تعریف مناسبی به این روش برقراری رابطـه در کسب و کار ها عرضه داده است. ولی پیش از اینکه تراکت تبلیغاتی آماده پخش گـردد شما می بایست سه وهله را پشت سربگذارید تا تراکتی را میـان مردم پخش نمایید که پاسـخ دهی مناسبی داشته باشد و پول شما را دور نریزد.

چاپ سربرگ در زعفرانیه:

نکته های در زمینه طراحي و چاپ سربرگ

وهله اول برای چاپ سربرگ طراحی آن است، طرح سربرگ می بایست حاوی یک لوگو و یا آرم، مکانی برای نوشتن تاریخ، شماره و پیوست و ضمناً طرح پس زمینه آسان و چشم نواز باشد و مهم تر از تمام محل نوشتن آن به گونه ای باشد که نوشته ها خیلی راحت قابل دیدن باشند.
طراحان ماهر برای سربرگ هایی که نیاز می باشد در تیراژ بالا چاپ گـردد کوشش می نمایند که طرح خود را تک رنگ و یا دو رنگ طراحی نمیند تا در هزینه تمام شده صرفه جویی کنند اما این صرفه جویی به این معنا نمی بـاشد که از قشنگی طرح کم شود.
در وهله چاپ کوشش می شود اگر تیراژ زیـادتر از 10000 برگ است به شیوه شیت اختصاصی و چنان چه پایین تر از این تعداد است به شیوه شیت عمومی چاپ گردد.

چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ

فاکتور فروش در زعفرانیه:

نکته های در زمینه طراحي و چاپ سربرگ

چاپ کارت ویزیت زعفرانیه – چاپ تراکت زعفرانیه – چاپ سربرگ زعفرانیه – چاپ فاکتور زعفرانیه : وهله اول برای چاپ سربرگ طراحی آن است، طرح سربرگ می بایست حاوی یک لوگو و یا آرم، مکانی برای نوشتن تاریخ، شماره و پیوست و ضمناً طرح بـعد زمینه ساده و چشم نواز باشد و مهم تر از همه محل نوشتن آن به شکلی باشد که نوشته ها خیلی راحت قابل دیدن باشند. طراحان ماهر جهت سربرگ هایی که نیاز است در تیراژ بالا چاپ گـردد کوشش می کنند که طرح خود را تک رنگ و یا دو رنگ طراحی کنند تا در هزینه تمام شده صرفه جویی نمایند اما این صرفه جویی به این معنا نمی بـاشد که از قشنگی طرح کم گردد. در وهله چاپ کوشش می شود اگر تیراژ زیـادتر از 10000 برگ است به شیوه شیت اختصاصی و چنان چه پایین تر از این تعداد است به شیوه شیت عمومی چاپ گردد. نکته با ارزش در چاپ فاکتور ، روهم خور فاکتور است ، یعنی زمانی برگه اول فاکتور و برگه دوم فاکتور را روی هم قرار بدهیم ، خطوط چاپ شده به طور دقیق روی هم قرار گیرند. این امر بخاطر این می باشد که زمانی ما روی برگه اول فاکتور مطلبی تایپ می کنیم، مطلب نوشته شده دقیقا در برگه دوم فاکتور هم در همـان مکان مورد نظـر ما انتقال داده شود. چون چاپ افست از دقت و کیفیت خیلی بالایی برخوردار می باشد، روهم خور فاکتورها خیلی دقیق انجـام می شـود.