خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگReviewed by خدمات چاپ فوری با ارسال رایگان - امکان تائید کار توسط تلگرام on Mar 7Rating: 5.0خدمات چاپ فوری با ارسال رایگان - امکان تائید کار توسط تلگرامخدمات چاپ فوری با ارسال رایگان - امکان تائید کار توسط تلگرام

خدمات چاپ در صادقیه فوری با ارسال رایگان – امکان تائید کار توسط تلگرام

برای ارائه خدمات چاپ در صادقیه کافیست از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

با هزینه بسیار مناسب و سرعت در انجام خدمات برای مشتریان

سرعت، دقت و کیفیت

خدمات چاپ در صادقیه و اطراف آن که برخی از مناطق تحت پوشش در محدوده به شرح ذیل می باشد:

صادقیه, آریاشهر, پونک , جنت آباد, آیت الله کاشانی, سازمان برنامه و …

 

خدمات چاپ در صادقیه

چاپ سعادت ارائه خدمات چاپ و طراحی به صورت فوری – با ارائه خدمات ارسال رایگان و دریافت کار از طریق تلگرام

کارت ویزیت در صادقیه

چاپ انواع کارت ویزیت سلفون مات و براق – لمینت مات و براق – کتان و PVC با ارائه خدمات ارسال رایگان چه به صورت حضوری و یا از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد

چاپ سربرگ در صادقیه

چاپ انواع سربرگ A4 , A5 معمولی و کتان به صورت 80 گرم و 100 گرم با ارائه خدمات ارسال رایگان چه به صورت حضوری و یا از طریق تلگرام امکان پذیر می باشد.

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

چاپ تراکت در صادقیه

چاپ تراکت در صادقیه در انواع گلاسه و معمولی با سایزهای A4 , A5  و … به صورت ثبت سفارش حضوری و یا از طریق شماره تلگرام 09903507030 امکان پذیر می باشد.

کاتالوگ در صادقیه

ارائه خدمات طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ در تیراژ های مختلف امکان پذیر می باشد.

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد چاپ کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و فاکتور را برای شما ارائه کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

چاپ کارت ویزیت در صادقیه:

کاربرد کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت صادقیه – چاپ تراکت صادقیه – چاپ سربرگ صادقیه – چاپ فاکتور صادقیه: اصلی‌ترین پرسشی که اغلب حین تصمیم برای سفارش کارت ویزیت از خود سوال نمی کنیم این می باشد که کاربرد کارت ویزیت چیست؟ درحال حاضر مهم ترین کاربرد کارت ویزیت اطلاع‌ رسانی آرشیوی (و نه تبلیغاتی) می باشد. یعنی قرار نمی بـاشد کارت ویزیت برای شما مثل یک آگهی تلویزیونی، یک محصول (اعم از تجاری یا فرهنگی) یا خدمات را معرفی نماید؛ چرا که اطلاعات یک فـرد حقیقی یا حقوقی را به آسان ‌ترین و قابل‌دسترس‌ترین شکل در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

نحوه چاپ

حرف زدن از روش‌های گوناگون چاپ در شرایط حاضر که هر روزه فن‌آوری‌های جدیدتری در این حوزه ظهور می نمایند بسیار دقیق و فنی نخواهد بود. ولی می‌توان تاکتیک ‌های چاپ فعلی را در دو گروه کامل تقسیم‌بندی نمود:

چاپ افست و چاپ دیجیتال در صادقیه:

الف) چاپ افست
افست معمول ترین شیوه چاپ در ایران می باشد که به علـت سابقه نسبتا زیاد و تجربه‌های بیشتری که در سیستم‌های آن انجام شده می باشد به یکـی از زیبا ترین و ارزان ترین روش‌های چاپ مبدل شده می باشد. بنای چاپ افست بر ترکیب رنگ‌ها بر حسب چهار رنگ آبی(C)، ماژنتا (M)، زرد (Y) و مشکی (K) می باشد. شاخص عمومی افست تیراژ اغلب بالای سفارشات می باشد که بطور معمول هزار نسخه می باشد.

ب) چاپ دیجیتال
روشی می باشد شبیه اتفاقی که در پرینترهای رومیزی می‌افتد؛ با این فرق که ماده اثرگذار روی کاغذ پودر رنگی می باشد که در اثر گرما به شیوه لایه‌های رنگ روی کاغذ می نشیند. حسن بزرگ چاپ دیجیتال سرعت فوق‌العاده (در حد ساعت) و تیراژ دلخواه (و عموما پایین) سفارشات می باشد.

کارت‌های ویزیت عموما به شیوه افست چاپ می گردند، مگر اینکه سفارش دهنده مشمول محدودیت وقـت باشد تا تیراژ محدودی از کارت را سفارش دهد. در این صورت چاپ دیجیتال به صرفه تر می باشد.

چاپ تراکت در صادقیه:

چاپ تراکت یک سرمایه گذاری در حوزه بازاریابی می باشد و شما خواهید توانست با بهره گیری از یک تراکت قشنگ و اثر گذار چشم بیشـتر از مشتریان را با طراحی قشنگ به خود جلب نمایید.

ما در این مقاله زیبا ترین شیوه چاپ تراکت را به شما آموزش می دهیم و امیدواریم با بهره گیری به این علـتش ها بتوانید یک تراکت زیبا و زیبا را چاپ بنمایید.

  1. اطلاعات تماس

یکـی از قسمـت های خیلی با ارزش در زمینه چاپ تراکت قسمـت ارتباط آن است که می بایست همه راه های ارتباطی میـان شما و خریـدار به صورت واضح در تراکت آورده شود تا خریـدار بتواند آسان با شما رابطـه برقرار نماید.

  1. ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

اگر در کسب و کار شما از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی بهره گیری خواهد شد، بنابر این از این فرصت طلایی برای جذب مشتریان خود بهره گیری نمایید و به آنان بگوئید که شما را در اینستاگرام و یا تلگرام و غیره شما را دنبال نمایند.

چاپ سربرگ در صادقیه:

سربرگ چیست؟

سربرگ به عنوان یکـی از ابزارهای با ارزش برای کارها کمپانـی به شمار می‏ رود. ارتباطاتی که بین کارکنان کمپانـی و مشتریان برقرار می ‏شود، در سربرگها ثبت می‏ شود. در واقع سربرگ‎ها به عنوان مکان مکاتبه برای برقراری رابطـه با ارباب الرجوع و دیگر کمپانی ها می ‏باشد. سربرگ هر سازمان مشخصات و ماهیت آن را به نمایش می‏ گذارد و اطلاعاتی که در آن درج می‏ شود، کمپانـی را به مخاطبان معرفی می‏ نمایند.

سربرگ‎های اداری کمپانی ها و ادارات در اندازه های ۲۹۷ * ۲۱۰ سانتی متر و در یک برگه A4 و A5 چاپ می گردد. جنس کاغذی که برای چاپ دیجیتال سربرگ بهره گیری می‏ شود، بسته به تقاضـای کمپانی ها متغیر می باشد که می ‏تواند تحریر ۸۰ گرم، ۱۰۰ گرم یا زیـادتر باشد. نوع چاپ آن هم به صورت سربرگ دو رنگ، سربرگ تک رنگ، سربرگ سه رنگ و سربرگ 4 رنگ می‏ باشد.

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

خدمات چاپ در صادقیه,کارت ویزیت,تراکت,سربرگ

فاکتور فروش در صادقیه:

چاپ کارت ویزیت صادقیه – چاپ تراکت صادقیه – چاپ سربرگ صادقیه – چاپ فاکتور صادقیه: بهره گیری از فاکتور فروش، زیباترین راه برای حفظ یک رکورد کتبی از همه ی معاملات می باشد. بهره گیری از فاکتور فروش موقعی برخورد به هرگونه سردرگمی در معاملات انجام گرفته، خواهد توانست در برخورد اثر بخش با مشتریان اثرگذار باشد. زیبا ترین راه حل برای مواجهه با مشکلات در حساب و کتاب ها، طراحی یک فاکتور فروش مناسب با داد و ستدهای کمپانـی می باشد.

خدمات فوری چاپ با ارسال رایگان

ثبت سفارش حضوری و یا از طریق تلگرام

سفارش از طریق تلگرام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:   26763137 – 26763146