چاپ سربرگ در سعادت آباد

چاپ سربرگ در سعادت آباد

در صورتی که شما در پی یک شغل معتبر و با دوامی هستید اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید چاپ سربرگ می باشد که باعث می شود بر روی مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر به دنبال چاپ سربرگ در سعادت آباد میتوانید روی چاپ سعادت حساب باز کنید. در اصل همه ی فعالیت های اداریتان از جمله نامه ها، قرارداد ها و … احتیاج به یک کاغذی دارد که تصویری از برند و مشخصات کمپانی شما را در آن به چاپ گردیده است. و همچنین این نکته دارای خیلی مهم است که نوع کاغذ و جنسی که از آن برای چاپ سربرگ خود استفاده می نمایید چه کیفیتی دارد و کیفیت چاپ آن در چه اندازه می باشد چرا که زیاد بودن کیفیت جنس کاغذ برای چاپ سربرگ موجب می شود که به تجارت شما اعتماد زیادتری ببخشد. ما در چاپ سعادت این توانایی را داریم تا تمامی نیازهای شما را جوابگو باشیم.

 

 

چاپ سربرگ در سعادت آباد

چاپ سربرگ در سعادت آباد

بیشتر بدانیم : چاپ کارت ویزیت سعادت آباد


چاپ سربرگ ۸۰ گرم چه ویژگی هایی دارد؟

چاپ کردن سربرگ روی برگه تحریر هشتاد گرم جز خدمات ارائه کننده در چاپ سعادت به شمار می رود. برگه تحریر هشتاد گرم موجود در بازار جز نازک ترین برگه ها برای چاپ سربرگ به شمار می روند. تمامی چاپ سربرگ ها به شکل چهار رنگ با بیشترین کیفیت هستند. سربرگ قابلیت ارائه به شکل بدون سرچسب و سرچسب صد تایی را دارد. قابلیت چاپ سربرگ 2 رو هم برروی برگه تحریر هشتاد گرم امکان پذیر است ولی پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمایل به چاپ 2 رو را دارید از تحریر صد گرم و یا سربرگ کتان صد و بیست گرم استفاده کنید.

چاپ سربرگ در سعادت آباد

در مورد چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم بیشتر بدانید:

محصول دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم چاپ سربرگ روی برگه تحریر صد گرم است. برگه های تحریر صد گرم از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشند و برای استفاده در پرینتر و امور اداری بسیار مناسب هستند. چاپ سربرگ تحریر صد گرم هم به شکل تمام رنگ و چهار رنگ هستند. هم چنین در صورت تمایل برای گرفتن سربرگ ها به شکل سرچسب در فرم سفارش چاپ تعیین کنید.

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم

چاپ سربرگ صد و بیست گرم از انواع دیگر سربرگ ها با مصرف زیاد هستند. برگه صد و بیست گرم به راحتی برای نوشتن چاپ در پرینتر قابل استفاده هستند. چاپ سربرگ روی کتان صد و بیست گرم به شکل تمام رنگ صورت می گیرد و این جنس برای چاپ 2 رو خیلی بهتر دیگر برگه ها می باشد. هم چنین می توانید برای گرفتن سربرگ ها به شکل سرچسب در فرم سفارش چاپ تعیین کنید.

چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم

از محصولات جذاب و جدید چاپ سعادت ، چاپ سربرگ کارتی صد و چهل گرم است. چاپ سربرگ های صد و چهل گرم به شکل افست صورت می گیرد و برای کارهای اداری خیلی بهتر هستند. چاپ سربرگ صد و چهل گرم به شکل تمام رنگی صورت می گیرد و برای چاپ های تمپلات و پر خیلی مناسب خواهد بود و تمامی رنگ ها خیلی شفاف و زنده به نظر می رسند.

چاپ سربرگ ارزان

سربرگ یکی از ابزارهای مهم اداری به مار می رود که برای انجام مکاتبات و ارتباط میان مخاطبان اداری و …تجاری استفاده می شود. سربرگ می تواند به عنوان معرف شرکت یا کار به خصوصی باشد. شما برای معرفی کارخود به تمامی ارگان ها احتیاج به طراحی ست اداری پیدا می کنید که سربرگ هم یکی از ابزارهای پر طرفدار در این زمینه به شمار می رود. چاپ سربرگ برای همه ی ارگان ها به صرفه ترباشد. سربرگ جز نامه های اداری به شمار می رود که نام و لوگوی در بخش بالای درج می شود و در بخش زیر هم آدرس و شماره تماس درج می گردد. نکته هایی که می بایست در چاپ سربرگ رعایت شود این می باشد که در طراحی سربرگ از رنگ سازمانی خود بهره گیری کنید و در صورت امکان از شلوغی نوشته در سربرگ ممانعت کنید.

 

2019-04-20T23:18:47+03:30Categories: دسته‌بندی نشده|